Filosofi

Filosofi

Hvordan udvikler vi forudsætningerne for det ultimative arbejdsliv? Hvad skal der til for at skabe et professionelt miljø, hvor møder, samtaler og fællesskab kan blomstre? Hvordan skaber vi et godt sted at være – og et sted, der bare fungerer?

Det spurgte vi os selv om. Office Club er svaret.

Service par exellence

De mindste, simple ærinder eller udførelsen af større, komplekse opgaver; vi er her for at hjælpe. Og vi står til rådighed hver eneste dag for at sikre, at den kunst det er at yde den ypperligste service, aldrig bliver ’hverdag’ for hverken dig eller os.

Vi vil altid møde dig og din gæst med en stor Ja-Hat; vi er opmærksomme og oprigtigt interesserede i at gøre din arbejdsdag bekvem uanset anstrengelserne.

Nærvær

Kunsten

Husene

Mere end attraktive adresser. Mere end smukke bygninger og unikke interiører. Hvert Office Club hus rummer en enestående fortælling om både arkitektonisk vilje og om kendte og ukendte menneskers skæbne, og er du med, bliver også du en del af den historie, der engang skal fortælles af næste generation.

Vi bruger og deler det bedste af kulturarven med dig, for det er dét, der sikrer, at den bevares og holdes i live. At få dig til at føle dig velkommen og godt tilpas i en atmosfære af elegance og ligefrem og personlig kontakt er vores adelsmærke. Sådan gør vi det.

Holdet bag

Lilou Linnet

Lilou er Driftsdirektør i Office Club og overordnet ansvarlig for alle husene. Hun har været med siden 2017 og bidrager med adskillige års erfaring i ledelse hentet hjem med succes fra en bred vifte af virksomheder på tværs af brancher.

Jonas Larsen

Jonas er Office Hotelier i Brønnums og Harsdorffs Hus. Som tidligere chef for husholdningen hos Fritz Schur og Aide-de-Camp for chefen for Hendes Majestæt Dronningens stab på det danske kongeskib er Jonas en sand mester ud i sin métier, den relationsbaserede service.

Martine Madsen

Martine er Office Hotelier i Zieglers Gaard. Med værdifuld erfaring fra hospitality-branchen og en BA i kommunikation og mediestrategi sikrer hun, at vores medlemmer oplever personlig og førsteklasses service.